2013. január 11., péntek

The hobbit

Az előzőhöz: Megbántani senkit nem akarok. Idealista sose voltam. Sose leszek...

Sok minden nem történt mostanában. Munkahelyem tett róla, hogy ne költsem sehol a pénzt. :P Egyedül a mozi, ami nem maradt el. Végre eljutottam A hobbitra is. Ha már lúd, legyen kövér, rögtön IMAXben néztem meg. A három órát észre sem vettem. Aki szeretette a Gyűrűk urát, annak ez is fog tetszeni. A történet a Gyűrűk urának az előmeséje. Itt derül ki sok minden amit a főműben csak említenek.
Az imax meg csak dobott rajta. Gyönyörű képvilág, érdekes történet. Imádtam. A filmről kicsit megrészegülve jöttem ki, és teljesen megszállt újra  Aláz. Én ennek részese akarok lenne, újra szeretném olvasni, látni, hallani.
Így Középföldét elhoztam picike szobámba. Újranéztem a filmeket, és kikölcsönöztem a könyv első részét is. Addig úgy sem nyugszom amíg meg nem nézem többször a filmeket, és újra nem olvasom a könyveket. 

No azért láttam más filmeket is. Egyik közülük egész érdekes, még egyszer meg szeretném nézni. The words. A történet a történetben. A végén belevittek néhány csavart, és zavar, hogy nem derült ki számomra: az összefüggések tényleg azok, vagy csak írói-rendezői szabadsag, és csak úgy vannak. 

Amúgy pont tegnap este láttam Tom Cruise-t, mint Jack Raechert. Egész jó volt. Egyestés-szórakoztató film, de mondjuk amint vége lett felpattantam és jöttem ki a többi nézőtársammal együtt. Nem kimondottan újranézős kategória. De a saját műfajában jó. 

Egy kis részlet A hobbitból:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése