2011. április 13., szerda

2011 a változás éve

És valóban

Pár napja szobakeresésnek szentelem minden szabad percem. Ha valaki esetleg tud Amszterdamban kiadó szobát szóljon! Nincsenek nagy igényeim. Szerintem. Jó lenne ha bútorozott lenne, és jó lenne ha lenne a lakásban mosógép. De rugalmas vagyok, sőt egyre rugalmasabb. :D
Tegnap Zuidoostban néztem lakást, amit elsőre meg sem találtam. Sőt sokadjára sem, és csak azért értem oda a megbeszélt időpontra mert sokkal-sokkal előbb elindultam. Végső lépésként letettem a biciklimet, majd felültem egy buszra. Amúgy érdekes környék. Talán nagyobb városka, mint maga Amszterdam centruma. És sokkal sűrűbben lakott. De aki a környéken dolgozik, annak be sem kell menni a belvárosba, van ott minden helyben! Nos, oda sem megyek. Nem igazán volt szimpatikus a környék, a ház, meg hát így messze is van.
Nem igazán dúskálok a lakásnézésekben, de majd lesz valami!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése