2012. november 21., szerda

Brüsszel No.2

Vicces év az idei. A mostani brüsszeli út adott valamiféle keretet neki. Január elején Rékával és vendéglátónkkal, Józsival csatangoltunk a városban, most drága Bandim volt az útitársam. Vagy én az övé, hm.....vagy egymáséi. :D

Korábbi utazásom amolyan gyors, búfelejtő út volt.Sok bulival, gyors kocsis városnézéssel. Valamiért akkor tetszett a város, valószínű a fent említett okok miatt.
Most a belvárosban laktunk, mindenhova sétáltunk, így alkalmunk volt magunkba szívni Brüsszel levegőjét. Vannak szép részei, de sajnos a varázs amit egy várostól kaphat az ember, azt itt nem találtuk.Nem volt szerelem se első, se második látásra sem, mint Budapesten, vagy Amszterdamban.
De sok finom sört kirpóbáltunk, és vissztaláltam a Delirium nevű pub-ba. Nagyon büszke is voltam magamra. :) Előszőr Józsi vezetett minket, és ilyenkor nem is szoktam figyelni merre járunk.


Amúgy furcsa volt kilépni a holland steril környezetből egy másik nyugat európai országba, ami szomszéd, de mégis oly messzinek tűnt. Mint amikor az osztrák bácsi átvonatozik Magyarországra. :)


Ma nagyon szerettem volna írni, de sajnos nem nagyon megy. És a magyar billentyűzettel is szenvedek.
De egy szó mint száz, nagyon jó volt! Tudom ígértem képeket, de nem nagyon volt kedvem a hidegben bohóckodni a géppel. Hagytam a szakemberre. Majd tőle kölcsönzök néhányat ide is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése