2010. július 14., szerda

Benasque és környéke

Vasárnap is voltunk egy rövidebb turácskán a közelben. Egy közeli faluban: Eriste-ben, illetve egy ahhoz közeli vízesésnél: Cascada de Espigantosa-nál.
Aki még nem unja nagyon a fényképeket: itt
Az albumban van még pár korábbi kép, néhány korábbi magányos, kisebb túrámról.
Voltam a mellettünk lévő faluban: Ancilesben, onnan felmentem a felettünk lévő dombon lévő síközpontba, Cerlerbe. A fenti faluról sajnos nem készült fotó, nagyon-nagyon esőre állt az idő. Akkor aznap hazaértem, levettem a bakancsom, és már szakadt is az eső, mintha dézsából öntötték volna.
Már múlt hét elején egyszer ellátogattam Eriste-be, a tónál sétálgattam, ill. annak környékén.
Ezekről a rövidke sétákról van egy-két kép még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése