2009. december 2., szerda

A kutya

A holland rasta kutyus, a puli. Ilyet még nem láttam, a képen a majom a következő lépés, vagyis lehet pár év múlva szegény kutyuliból is ez lesz. Ezzé teszik. A hecc kedvéért cigit nyomnak a szájába, a nyakába nyaklánc, a fejére sapka.
Na de álljunk csak meg, kicsit előre szaladtam a történetben.
Sétáltam az utcán pár órája, nézelődtem, bambultam a kirakatokat, mikor egy nagyon kék nő-igaz csak a ruhája volt az, de az nagyon- majd kiszúrta a szemem, szinte fogpiszkálóval böködte. Az az indigókék miatt, csizma, kalap, hosszú szövetkabát, mintha a mátrixból lépett volna ki, amit épp kékben forgattak. Nos, jött a nő, inkább vonult, mint egy dáma, kezében egy pórázzal, minek végén egy puli!! Már régen láttam pulit, aranyos volt, bár a nőhöz furcsa, lehet a barátja adta a kezébe a pórázt, vigye le egy kört, ő nem ér rá. Tudják, mindenki olyan, amilyen a kutyája, vagy lehet fordítva..végülis mindegy. A végeredmény a lényeg, és ez mindkét esetben ugyanaz, hasonlítasz a kutyádra!!!
A nő nem. Tehát valószínű a barátjáé. A város tele rasztáshajú emberekkel....
Ez igazából nem sarkallt volna írásra, ha nem látom meg rajta- vagyis a kutyuskán- azokat a gyöngyöket, vagy miket, amiket a rasztás hajba szokta pakolni. A puli bundája is vagy zsinoros, vagy szalagos volt, nem tudom mi a kettő között a különbség, bár az is lehet hogy nemezes. Wikipédiában olvastam, hogy ilyen lehet a puli bundája, ill. bozontós. Na ez biztos nem volt.
Nos ezeken a "rastákon" citromsárga, piros, fekete és zöld színű gyöngyök voltak ráhúzva, több helyen, mint valami udvari bohócra...mint a majomra..:D
Ilyenkor nem kell kiállni a jogaiért? Őt megkérdezték? ÉS rábólintott- igen tetszik, pont úgy akarok kinézni mint a majom!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése