2011. július 24., vasárnap

It all ends

Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 


Lehet velem van a baj. Megint negatívat írok filmről.
A történetet ismertem, nem minden részletet. A könyveket még nem olvastam, de sok mindennek utánanéztem. Tehát a sztori végével tisztában voltam. Az összes többi részt számtalanszor láttam, most nem rég egymás után megnéztem az összeset.
De valahogy nem volt az igazi. Jó volt. Szép volt. De nem mondhatom, hogy nagyon jó volt, szuper, fantasztikus. Csak jó. Valahogy a végső csata, a jó-rossz küzdelme, barátok / családtagok elvesztése nem köszönt igazán vissza a vásznon. IMAX 3D-ben sem. A látványvilág jó volt, nem 3D-re kiélezve. De jó.
Amikor vége volt nem éreztem azt, mint több résznél. Hogy részese vagyok a történetnek. Hiányzott a varázs. És így kicsit üres.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése