2010. május 26., szerda

Az állványokon doboltak..

Tegnap, 15.15, gmail chat:
B.: Óriási Show!!
5-kor az egyetem mellett
már most próbáltak
Én: Kik? Hol? Mi?
B.: kb 10-15 ember a renoválandó épületnél
állványokon állnak és dobolnak
valami épület-átadas lesz
a próba elég jópofa volt
épp akkor jöttem vissza az ebédlőből
csak az a baj, hogy nem tudhatom biztosan, hogy 5-kor tényleg elkezdik
egy munkást kérdeztem
ő mondta...
Én: aha
B.: megvan!!!!!
http://www.uva.nl/roeterseiland/roeterseiland.cfm/79E1622E-E9AF-45F0-B655B90235CE9C8A
a program angolul
nem tudom, hogy egy kis dobolás miatt megéri-e eljönni
de ott helyben állva elég lenyűgöző!!!!



Végülis 16.45-re mentem. Még műsör előtt elugrottunk egy közeli Avondwinkel-be ("esti bolt", éjjel 1-ig van nyitva), és vettünk vacsira sültkrumplit. Így, finom hamival felszerelkezve sétáltünk vissza. Picit izgultam, hogy nem érünk oda időben, de kicsikét késve kezdték.
Egész nagy ünnepély lett. Először az egyetemről kitóduló tömegbe futottunk, akik közül mindenki egy műanyag-szivacs kalapácsot szorongatott a kezében.
Megálltunk "az" épülettel szemben, egy piros szőnyeg mögött. Mi leültünk az egyik ablakpárkányra és nekiálltunk vacsorázni. Végülis a műsort néhány, talárba öltözött emberke (valószínű egyetemi tanárok) nyitották. Mögöttük néhány lelkes diák egy nagy falakapácsot vitt. A sort egy zenekar zárta. Végigvonultak a szőnyegen, majd kezdődtek a beszédek.
A harmadik felszólaló épp a mondandója közepén volt, mikor megszólalt a mobilja. Mindenki nevetett, nem tudtuk, hogy a műsor része. Majd felvette, valamit beleszólt, és a nézők soraiból előugrottak a piros szőnyegre a táncosok- szintén diákok. Egyszerű, de látványos, és aranyos koreográfiát adtak elő, hip-hop elemekkel tarkítva.
Ekkorra már a kalapács-vivők is odaértek a pulpitushoz. Az első fa cölöpöt leütötték, amivel együtt a szószék mögött felfüggesztett lila függöny hirtelen lehullott. Az állványon egy néger dobos várt már a jelre. Ő adta a kezdő ritmust.
Hozzá csatlakoztak a magasból a többiek. Az állványokon doboltak ők mind....egészen a végéig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése