2010. május 8., szombat

Giro d'Italia

Meglepetések sorozata....
Ma a piacra akartunk letekerni. Először a szokatlanul nagy embertömegre lettünk figyelmesek. Ilyenkor eddig ennyien nem voltak még. Mi nem tudtunk semmi rendezvényről, és az idő sem volt túl vidám (10fok, és eső).
Majd kordonok követték utunkat. Egy - egy táblán láttuk a kiírást: Giro d'Italia. A napokban láttam a tv-ben erre vonatkozó utalásokat, de mivel sem a szöveget nem értettem, sem a versenyt nem ismertem, azt gondoltam, valami bohóckodás lehet, hisz Italia...
Nem, nem az volt.
A verseny ma indult innen, Amszterdamból. Egészen pontosan ma az időmérő edzések voltak, holnap indul a futam.
Emiatt a 10 perces tekerésből, kb 30 perc kevergés-kavargás lett.
Visszafelé kicsit megálltunk nézni őket. Gyorsak. :D
Amit láttunk: a versenyző előtt egy motorosrendőr, utána egy szervízautó (nem ismerem a szakkifejéseket). Egy-egy suhanás között hosszú percek teltek el. Néhány kerekező erejéig maradtunk. Halálra nem izgultuk magunkat, még nem is értünk hozzá. Az élmény: "Ezt is láttuk" volt. Bár a "baj" egyértelműen velünk van. :D
Mindenesetre holnaptól már verseny. Holnaptól már izgibb, érdekesebb. Még nekünk is ....:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése