2011. január 25., kedd

Éjlen az új év!

Mindig van valami...

ami nem volt betervezve, ami nem kellene. Az első, amivel az új évet ünnepeltük, egy jó kis erős influenza. Én sok éve nem voltam ilyen beteg. B. sem. Ezt sikerült több hét alatt kiheverni. Most a laptopjaink halódnak. AZ enyém ki-be kapcsol, majd el sem indul. B.-é pedig már a szervízben van. Az ő gépe a teát kostólta meg kicsit alulról. A vicces, hogy fél pohár 100%-os narancslét meg sem érzett, pedig azt telibe kapta. A billenytűk azóta is ragadnak. :D
Nos tehát, nagyon örülünk az új évnek.
Ja, és kaptam a munkahelyemen borravalónak egy amerikai csekket (név nélkül ugye, mert engem nem ismert az illető személyesen), de itt, Hollandiában ilyet, utólag kitöltöttet (csak a kedvezményezett neve hiányzik) nem lehet beváltani. Ez volt január 1-én. Hurrá 2011!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése