2011. január 30., vasárnap

Sütiverseny eredményhirdetés

Holtverseny

Egészen véletlenül a 3 versenyző között holtverseny alakult ki. Győztest nem hírdettünk. Ngyon finom lett mindegyik, a versenyen kívül induló Somlói galuska is. Ő a különdíjat kapta mind a közönségtől, mind a zsűrítől.

Én örültem, mert az enyém is jó lett, vagyis lesz még a háznál tiramisu! :D Legközelebb már nagyobb adaggal készülök. :D

Más: Már egy ideje kerestem valami helyet ahova le lehet adni a megunt, kinőtt,..stb. ruhákat. Kicsi a lakás, véges a hely, és annyi, annyi ruha van amit nem hordunk. És van akinek esetleg nagyobb szüksége van az ilyen nem hordott holmikra. Kaptam tegnap egy-két okos tippet, így már interneten is jobban céltudatosabban kerestem. Meg is lett az eredménye, találtam egy afrikai segélyszervezetet, KICI-t. Ők konténeterben gyűjtenek konyhai-, fürdőszobai textíliákat, ruhaneműt, cipőt, táskákat. És nagyon-nagyon sok ilyen konténerük van. Azért nem láttam eddig, mert épp a mi utcánkban nincs, de mellettünk, 1-2 házsarokkal odébb, minden irányban van. :D Juppii, még messze se kell menni, nincs nyitvatartási idő, stb. !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése