2012. november 12., hétfő

Már Amstelveenből

Úgy döntöttem, újra blogolok. Az írói válságnak úgy néz ki, lassan vége. Mondanivalóm sok van, nem tudom mire jut idő most.
Életem egyrészről változatlan, másrészről gyökeresen megváltozott. A szétköltözés óta, egy szobácskában tengetem szabadidőm egyes részeit. A lakás közös helyiségein, úgy mint, fürdő, wc, konyha egy korombeli holland sráccal, és a barátnőjével osztozkodunk. A vágyott magányt tehát megkaptam.
És egyben a ki nem mondott, agyon nem rágott gondolatok is megszaporodtak. Talán ez kellett az kellett. Majd kiderül.
Mindenesetre a napokban éreztem hosszú idő után először, valamit írnék.

Sajnos a munkahelyen egyre sűrűbben jönnek elő az időnkénti emberutálatból eredető, "mégis miért vagyok itt", "nagy az isten állatkertje, de nagyon picike rajt a kerítés" gondolatok. Hatalmukba kerítenek, és nehéz előlük menekülni. Mindig és mindig rá kell, hogy ébredjek, nem vagyok csapatjátékos. Ha az azt jelenti, hogy másokkal kell együtt dolgozni. Tolerancia küszöböm túl alacsony. Mindig is az volt. Jó nevelésnek hála, nem szólók, bár sűrűn meglátnak és sarkon fordulnak.  Hm...De jó is ez néha...:D

Sajnos a találkozások száma Bandimmal megcsappant, amit nehezek viselek, dehát mindig közbejött. Demajdaztánmost! Csütörtök hajnalban irány Brüsszel! Pár napra kivonatozok ebből a bolondok házából. Ahogy anyukam mondta: "akkor végülis randi Brüsszelben?" Igen, randi ott. Szóval az előjelek már mutatkoznak: szórakozottság, csillogó szem, állandó mosolygás. De addig van még két nagyon hosszú nap.
Most már kötelességemnek érzek néhány képet csinálni. Ide is jó lenne, meg hát ugye régen készült már az utolsó. Szóval eselyés akár egy fényképes élménybeszámoló is. :)

Nagy lendületből mára ennyi futotta. De remélhetőleg sűrűbben frissülnek a bejegyzések, éppen a fent említett okokból kifolyólag is.

Ja, és a legújabb projektem, amszterdami idegenvezetés magyar turistáknak. Apukám csinált egy pofás kis weblapot is ez alkalomból. Bár még kerülnek fel dolgok rá, azért már közel az alagút vége.



1 megjegyzés: