2012. november 28., szerda

Skyfall

Mozikártyámnak hála, akkor nézhetek új filmeket majdhogynem mikor  kedvem tarja.

A legújabb Bond filmnél szokás szerint kicsit húztam a számat. Valami előítéletem volt az összes 007-es film ellen. A korábbiakat is kerültem, ezt is két okból néztem meg.
1. Bandim hatalmas James Bond rajongó, így már illik megnézni amit annyira szeret. Főleg mert az ízlésében eddig nem csalódtam.
2. Akkora tömeget vonz, hogy már csak azért is be kell ülni megnézni.

Jaa, és valahogy Daniel Craig sehogysem illet bele abba a képbe, amit egy 007-es ügynökről képzeltem el.

Ezek után foglaltam helyet a filmre, ha már lehet, akkor IMAX 3D-ben.
Jó, hogy a szombati vetítésre nem tudtam menni. Ma alig voltak a terembe, nem kellett sehol se sorban állni. Még a női wc-nél sem. :)

A film nagyon tetszett. Szinte észre sem vettem a 2,5 órát. De csak majdnem. Túl sokat lőtyöltem film alatt. Meg előtte. A hosszú film átka sajnos.

De Daniel Craig valamiért beleillet a filmbe. A miértjét nem tudnám megmondani, hisz egészen más karakter, mint pl.: Sean Connery vagy Roger Moor, akiket igazi angol titkos ügynöknek képzelek el. De a sok modern kütyü között nem volt idegen. Az öltöny is mindig tökéletesen állt rajta, még akkor is ha lövést kapott. És több sebből vérzett. ÉÉs hagyományos borotvakést, és pamacsot használt! Furcsán kötötte össze a régit, az újjal. De végeredményben müködött.
A főgonosz egyszerűen zseniális. Javier Bardemnek mindegy épp sorotgyilkos a pusztában, vagy épp sármos spanyol szerető, eddig rossz alakítást tőle nem láttam.
Az főcim alatti animáció is tökéletesen el van találva, alatti Adele: Skyfall c. száma. Hatásos. Ahogy az egész film az.
Örülök, hogy végülis megnéztem, és félretettem minden ellenszenvemet.

Csak a hangulatért : Adele: Skyfall




És maga a trailer:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése