2009. november 8., vasárnap

Egy este

Séta a városban

Tegnap este a belvárosban sétáltunk, és a Red Light District-hez (piros lámpás negyedhez) is betévedtünk, ill. ennek a "főutcájához", mert vannak még máshol is, a környéző utcákban is hasonló kéjlakok. Nekem maga a piros fényárban úszó utca is újdonság volt, eddig csak nappal láttam. Sokszor elsétáltam mellette, keresztül az utcán, de sötétedés után még nem volt szerencsém hozzá. És itt volt este a legtöbb ember!! :D Az érdekesség, amit igazából le akartam írni, az az, hogy ez az utca egy csatorna két oldalán fekszik. Mikor a vízre esett a pillantásom, úgy éreztem magam, mint valami mesében. Csatorna víze, aminek a felszíne szintén pirosnak hatott a ráeső fénytől, telis tele volt gyönyörű hattyúkkal, kacsákkal. Először ezt hittem etetik is őket, de nem dobált senki semmit nekik.
Tehát vagy a melegre jöttek - sok ember, meg a fény - vagy pusztán a piros fény vonzotta őket. Érdekes, és egyben mesés látvány volt....kép sajnos nem készült róluk..:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése