2011. március 25., péntek

Változás

Új élet, új operációs rendszer..?!

Újabb, elég komoly változás "jött" az életembe. Mostanában (az elmúlt fél évet értem ez alatt) sok hasonló esemény követte egymást, vagyis újak.
Régóta csak bosszúságot okozó Windows helyett Ubuntu - Lunix - került picike gépemre. A gondolat már régóta érett bennem, de az utolsó nagy rendszer-összeomlás adta meg a végső löketet. NEm kell Windows!
A Mac B. szerint a legtökéletesebb a 3 operációs rendszer közül, én viszont aránytalanul drágának tartom. Amennyit láttam, használtam, szerintem neki is vannak problémái, amik ilyen ár mellett pofátlanul hamar ki is jönnek. Nos, így kiesés alapon maradt egy Unix rendszer. Az egyik legnépszerűbb mellé esett a választás, az Ubuntu-ra. Mindenesetre én remélem a legjobbakat. Ha fél évet kibír komolyabb problémák nélkül, akkor már jó választás volt! :D
Új életre fel!

Most, hogy ismét életképes a laptopom talán többet írok ide is. Mert mesélnivaló akad mindig. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése